To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
newbeetle.pl
FORUM NEW BEETLE CLUB POLAND

Wnętrze + klimatyzacja - Garbate radio

Anonymous - Śro Kwi 22, 2009 11:39 am
Temat postu: Garbate radio
Witam wszystkich po raz pierwszy :)
Po zdjęciu klemy z akumulatora, kilkakrotnie wprowadziłem błędny kod odblokowujący radio. Może ktoś się orientuje jak i gdzie w Warszawie mogę niedrogo zdjąć taką blokadę?

Aparatka - Śro Kwi 22, 2009 2:28 pm

A ja myślała, że jak się odłączy akumulator to po ponownym go podłączeniu już nie trzeba wbijać kodu bo zapisany jest gdzieś w komputerze i odczytuje go automatycznie. A z tego co piszesz, to jednak tak nie jest i będę mieć problem :?
Spróbuj może w ASO, powinni Ci pomóc.

beetle - Śro Kwi 22, 2009 2:36 pm

po chyba 3 krotnym blednym wprowadzeniu kodu nastepuje blokada radia.
jedyna rada to trzymac wlaczone radio pod pradem az znowu pokaze sie mozliwosc wpisywania kodu.
pierwsza pomylka to pol godziny czekania, nastepne wydluzaja ten czas do 2 godzin.
trzeba uwazac aby nie rozladowac sobie przy tym akumulatora :P

Anonymous - Śro Kwi 22, 2009 6:08 pm

Dzięki za szybkie odpowiedzi.
Bawiąc się guziczkami do spółki z synem, doprowadziłem do tego, że nic się już nie pokazuje na wyświetlaczu.
Spróbuję sposobu, który proponuje Krzycho/beetle.
A wszystko zaczęło się od tego, że próbowałem wyjąć akumulator. Operacja zakończyła się fiaskiem, a skutkiem ubocznym jest zablokowane radio. Takie już moje garbate szczęście :)

beetle - Śro Kwi 22, 2009 6:49 pm

moje poprzednie radio obywalo sie bez kodu mimo wyciagania wielokrotnie akumulatora do calonocnego ladowania.
po prostu po ponownym podpieciu klem gralo jak gdyby nigdy nic.

gdzies czytalem ze to w pamieci zegarow (licznik, szafa) jest przechowywana informacja o numerze radia ktore bylo wkodowane i przy wlaczaniu jest tylko sprawdzenie czy nic sie nie zmienilo.

dlaczego u ciebie pyta o pin nie wiem, moze zalezy to tez od innych ustawien zabezpieczenia antykradziezowego.

beetle - Sob Maj 09, 2009 4:15 pm

he he... wlozylem dzis z ciekawosci moje stare radio do garbiego i mimo 2 letniego lezakowania w szafie na polce zostalo rozpoznane i zagralo bez podawania kodu.
na wyswietlaczu pojawil sie napis SAFE a pozniej LEARNING a po kilku sekundach zaczelo grac :P

potwierdza to teze ze fabrycznie wstawione radio jest zakodowane w pamieci licznika i pin jest wlasciwie niepotrzebny.

Aparatka - Sob Maj 09, 2009 8:19 pm

Mówił Ci ktoś, że jesteś cudowny :wink: :D
WUJ SAM - Nie Sie 30, 2009 9:16 pm

Witam,

mam kłopot z radyjkiem a w zasadzie z samych dźwiękiem. Chodzi o to, że nie gra głośnik w lewych drzwiach. Dziwna sprawa bo lewy tweeter "chodzi". Po demontażu tapicerki z drzwi i sprawdzeniu głośnika omomierzem okazało się że sam głośnik jest sprawny. Zatem wniosek jest taki że sygnał do niego nie dochodzi. Sądzą po kolorach przewodów dochodzących do głośnika jest to inna para niż te dochodzące do tweetera. Myślę zatem że gdzieś muszą się te przewody łączyć w jakiejś kostce pewnikiem. Pytanie tylko, gdzie jest ta kostka i jak się do niej dobrać.
Jak ktoś ma wiedzę w tym zakresie to proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Krzysiek

Witam, jakby ktoś potrzebował to mam instrukcję od radia w ang.

Pozdrawiam

Anonymous - Pią Gru 11, 2009 4:08 pm

mam pytanko. chciałbym zamontować wzmacniacz i zastanawia mnie czy jak wyciagne radio to potem bede musial wpisac klucz ? druga sprawa czy radio orginalne na kasety ma wyjscie na wzmacniacz?
WUJ SAM - Pią Gru 11, 2009 6:16 pm

Fred_Beetle, temat kodów był już poruszany. Przypomnę. Jeśli radio jest oryginalne i z tego auta w którym jest zamontowane to nie będzie wymagać powtórnego wprowadzenia kodu. Co do pieca to nie wiem.

Pozdro

Anonymous - Pią Gru 11, 2009 8:26 pm

oryginalny kaseciak nie ma wyjścia na wzmacniacz dlatego trzeba zastosować teoretycznie przejściówkę chociaż ja u siebie takowej nie posiadam a kaloryfer podpiąłem do tylnego głośnika i wszystko chula jak trzeba dla niedowiarków jeżeli coś się nie zkopci :P zademonstruję w maju w Gródku :)
Anonymous - Czw Gru 17, 2009 3:38 pm

M-STUDIO1

Fred_Beetle, temat kodów był już poruszany. Przypomnę. Jeśli radio jest oryginalne i z tego auta w którym jest zamontowane to nie będzie wymagać powtórnego wprowadzenia kodu. Co do pieca to nie wiem.

Pozdro

Zaufałem, odłonczyłem i po ponownym podłonczeniu pisze mi na radiu SAFE... Czy ktos ma ten kod oblokowujacy czy jak to wyglada?

darex100 - Czw Gru 17, 2009 3:47 pm

Fred_Beetle napisał/a:


Zaufałem, odłonczyłem i po ponownym podłonczeniu pisze mi na radiu SAFE... Czy ktos ma ten kod oblokowujacy czy jak to wyglada?


widocznie radio bylo juz zmieniane...jesli nie masz kodu to pozostaje ci tylko odkodowanie....koszt ok30 zł...przynajmniej we wrocku...

beetle - Czw Gru 17, 2009 6:36 pm

musisz miec 4 cyfrowy pin
jak nie masz nalepki w ksiazce gdzie powinien byc pin to mozesz:
- isc do aso i ustala ci pin za ~100 zl
- isc do "magika" ktory wyciagnie ci pin z pamieci radia za 50-60 zl
- kupic ode mnie radio z pinem :P

edit: nie wierze ze komus by sie chcialo za 30 zl wylutowac pamiec z radia, odczytac programatorem i potraktowac programem do wyciagniecia kodu albo zamienic wsad pamieci czyli sklonowac inne radio.
przypominam ze mowimy o gamma5 i z tym radyjkiem nie jest latwo.

darex100 - Czw Gru 17, 2009 7:27 pm

beetle napisał/a:


edit: nie wierze ze komus by sie chcialo za 30 zl wylutowac pamiec z radia, odczytac programatorem i potraktowac programem do wyciagniecia kodu albo zamienic wsad pamieci czyli sklonowac inne radio.
przypominam ze mowimy o gamma5 i z tym radyjkiem nie jest latwo.


uwierz uwierz....nie trzeba wylutowywac tylko wystarczy wykalaczka i lutownicą podniesc 4 nogi....po 6 dych to juz procesory motoroli przeliczają...z tym ze to ceny z wroclawia...ale ten gosc o ktorym mowie siedzi tez w soboty na gieldzie w sosnowcu...

beetle - Czw Gru 17, 2009 7:41 pm

no to 2 wykalaczki i masz pamiec w garsci :)
tylko jeszcze trzeba wiedziec gdzie szukac pinu.

WUJ SAM - Czw Gru 17, 2009 8:17 pm

darex100 napisał/a:
beetle napisał/a:


edit: nie wierze ze komus by sie chcialo za 30 zl wylutowac pamiec z radia, odczytac programatorem i potraktowac programem do wyciagniecia kodu albo zamienic wsad pamieci czyli sklonowac inne radio.
przypominam ze mowimy o gamma5 i z tym radyjkiem nie jest latwo.


uwierz uwierz....nie trzeba wylutowywac tylko wystarczy wykalaczka i lutownicą podniesc 4 nogi....po 6 dych to juz procesory motoroli przeliczają...z tym ze to ceny z wroclawia...ale ten gosc o ktorym mowie siedzi tez w soboty na gieldzie w sosnowcu...


darex100 czy Ty masz na myśli gościa z Kleczkowskiej?

darex100 - Pią Gru 18, 2009 6:27 pm

beetle napisał/a:
no to 2 wykalaczki i masz pamiec w garsci :)
tylko jeszcze trzeba wiedziec gdzie szukac pinu.

:D zdziwilbys sie co mozna zrobic wykalaczkami :P bylem jednym z pierwszych ktory zaczal naprawiac telefony komorkowe i w 1997 roku naprawialem telefony wykalaczkami i opalarką (wtedy jeszcze nikt nie wiedzial co to lutownica na powietrze tzw hot air :P ...a pinu nie trzeba szukac ...wystarczy gotowy wsad z gotowym pinem i grajek lata...




M-STUDIO1 napisał/a:

darex100 czy Ty masz na myśli gościa z Kleczkowskiej?


nie...ten o ktorym mysle nie ma juz punktu...robi tylko gieldy(sobota sosnowiec , niedziela krakow) a ksywke ma "doktor"

beetle - Pią Gru 18, 2009 6:34 pm

tak sie spodziewalem ze nikt sie nie gapi w te matrixowe literki tylko klonuje pamiatki :)
matthew_osw - Pon Gru 12, 2011 2:52 pm

Damians napisał/a:
oryginalny kaseciak nie ma wyjścia na wzmacniacz dlatego trzeba zastosować teoretycznie przejściówkę



Czy jesteś pewien, że nie ma tego wyjścia na wzmacniacz? Niestety nie posiadam już radia, które było zamontowane oryginalnie (kaseciak Monsoon) ani też oryginalnego wzmacniacza Monsoon, który znajdował się w tylnym zderzaku po stronie kierowcy. Ktoś to wyciągnął przed importem auta do Polski i założył zwykłego kaseciaka w wersji USA.

Chciałbym teraz (najpierw bez wymiany radia) zakupić jakiś wzmacniacz i tu moje pytanie: jakie powinien mieć oznaczenie, aby pasował? Na allegro po wpisaniu "wzmacniacz monsoon" wyskakuje parę opcji, ale każda z innym numerem części.

Są dostępne np:

- 1C0 035 456B --> C
- 1C0 035 456D
- 1C0 035 456A / 456C / 456D
- 1YO 035 456

Wszystkie kostki wyglądają tak samo, więc czy oznaczenie części ma tu jakieś znaczenie?


I pytanie dodatkowe - czy jest możliwość zmiany podświetlenia radia z niebieskiego na np. białe? U mnie prędkościomierz i zegarek w podsufitce świecą na biało i radio trochę psuje klimat. Jeśli już zmieniać radio to na takie w wersji EUR, a chyba białe podświetlenie było tylko na Stany.

lookash - Pon Gru 12, 2011 5:30 pm

Wg niemieckiego cennika akcesoriów NB/NBC

CD- und MP3-Radio gamma Displayfarbe: Weiss 1C0 057 196 AM 649,00€

Więc wygląda na to, że była dostępna wersja z białym podświetleniem na rynek europejski.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group