To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
newbeetle.pl
FORUM NEW BEETLE CLUB POLAND

DIAGNOSTYKA VAG - Błąd 16825 oraz 562

adam_wawa - Nie Sty 12, 2014 4:30 pm
Temat postu: Błąd 16825 oraz 562
Nie mam doświadczenia jeszcze w kminieniu tych błędów ale wolałbym się z nimi zaprzyjaźnić niż je zwalczać <radocha> . Póki co dzięki Piwkowej zapisce dowiedziałem się już, że 16825 to jest System kontroli emisji wydechu (EVAP) - niewłaściwy przepływ odpowietrzania. Przepływomierz już czyściłem, pozostaje mi pewnie wymiana. Chyba, że to jest coś innego. Macie jakieś pomysły? Drugi błąd 563 w zapisce się nie znalazł a w odczycie mam "Sensor for Oil Level/Temperature (G266)". Any idea ?? ? <myśli>
the_undertaker - Nie Sty 12, 2014 6:05 pm

Co do tego pierwszego błędu 16825 to chyba przeczyszczenie przepływomierza nic tu nie da a nawet chyba prawie na pewno niepotrzebnie to robiłeś. EVAP to przeca chodzi o paliffffoooo więc koło wlewu paliwa, odpowietrzeniem, wężykami, N80 etc. musisz się zainteresować.
Kolega @beetle ma ten system EVAP chyba w małym palcu bo długo i wnikliwie z nim walczył to i by Ci coś podpowiedział.

Ten drugi błąd to w końcu 00562 czy 00563??
Nie było dodatkowego opisu do niego??

Mogą być albo kabelki uwalone do czujnika poziomu oleju albo czujnik. Najtaniej najpierw będzie sprawdzić przewody.

adam_wawa - Nie Sty 12, 2014 8:45 pm

Ładny ten twój BUG - prawie jak rzeka ;) Przejrzałem historię. Błąd ma się rozumieć jak w tytule 562 z odczytu: "00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent". Uderzę do Beetla . Thks za info
choody - Nie Sty 12, 2014 11:23 pm

Ale pokazuje że błąd jest sporadyczny, po skasowaniu wraca?
Piwek - Nie Sty 12, 2014 11:25 pm

choody napisał/a:
Ale pokazuje że błąd jest sporadyczny

o ile pamiętam, to nie był sporadyczny...

Piwek - Pon Sty 13, 2014 8:52 am

Jednak sporadyczny... Sorki za błąd, ale pamięć zawodna :(