newbeetle.pl Strona Główna newbeetle.pl
FORUM NEW BEETLE CLUB POLAND

FAQFAQ  SzukajSzukaj  Mapa GoogleMapa Google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy kluczyk 1J0 959 753 B (jajko) i problemy z klapa
Autor Wiadomość
lookash 



Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 3641
Otrzymał 179 piw(a)
Skąd: Niepołomice
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 8:02 pm   

Przecież napisałem wyżej, że koszt nowego scyzoryka w aso to 550 zł + zakodowanie immo. Cena za 3 przyciskowy pilot 1j0 959 753b + docięty po vinie grot. Transporder należy zakodować, bo nie jest zakodowany. Można to zrobić w serwisie/innym punkcie lub samemu. ASO nie sprzedaje samej obudowy. Cena z krakowskiego aso. Bez rabatu.

Dlatego też nie ma utwierdzać ludzi, że scyzoryk w aso kosztuje 900 i więcej. Wszystko zależy od modelu. Wystarczy zapytać. I tu Panoramix miał rację co do kosztów kluczyka do jego poprzedniego nb.

Można kupić tanio używkę. Ja, Ty i kilkadziesiąt innych osób będzie wiedziało co z nią zrobić i koszt dodatkowego kluczyka będzie minimalny. Cała reszta uda się do magika/aso i kupi gotowy :)

Zrobił się mały OT bo problem Stwora jest trochę inny :-P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Stwór 


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 64
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 8:41 pm   

Piwek napisał/a:

Ja zrobiłem dwa nowe klucze (scyzoryki) z panic (4-ro przyciskowe) z jedną nową elektroniką i dwa nowe scyzoryki za za około 180 zł... - ZA DWIE SZTUKI... (jedną starą elektronikę wykorzystałem)


Jeśli za dwie sztuki z przesyłką - to wow. Może zrobiłbyś tutorial jak szukać? Zanim zamówiłem u Chińczyka przez miesiąc zerkałem na Allegro i Ebay - jedyny zgodny trzyprzyciskowy kluczyk jaki znalazłem w rozsądnej cenie można było kupić tylko wraz ze stacyjką za ~150 zł i to w stanie średnim. Na ebayu pojawiały się tańsze, ale tu cena przesyłki zabijała...

Pozdr,
L.

PS - zaraz schodzę z VAGiem do samochodu, zobaczymy co uda mi się wymyślić :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Piwek 
wredna menda



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 13132
Otrzymał 374 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 9:03 pm   

Pilota - elektronikę kupiłem za 19 $ na ebay'u w USA - + koszt przesyłki 11$ (zwykły list lotniczy)
Obudowy kupiłem u chińczyka po 6,50 $ - też przyszły zwykłym listem (free shipping)

Złożenie do kupy, IMMO itd we własnym zakresie. Wycięcie grotów po 30 zł.

Chwilkę trwało, zanim znalazłem pilota z moim oznaczeniem, tym bardziej, że ja praktycznie tylko w USA (434)

Ale dowiedziałem się też podczas poszukiwań, że do naszych aut pasują róże sekwencje oznaczeń literowych, mam to potwierdzone, tyle, że nie mogę nigdzie znaleźć jakiejś tabeli, która jednoznacznie wskazywałaby na zamienne oznaczenia. Powiedział mi to gość, który w Wawie zżarł zęby na pilotach i zamkach. Ma kilka różnych i dopasowuje - często piloty mają inne oznaczenia literowe, a i tak działają :)
_________________
To pisałem ja... ewidentnie wredna itd itd itd... z zaje... wielkim SZYBERDACHEM...

Piwek
piwek@newbeetle.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Piwek 
wredna menda



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 13132
Otrzymał 374 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 9:33 pm   

Okazało się, że za swoją obudowę przepłaciłem, ale jest to z całą pewnością oferta godna polecenia... cenowo...
Obudowa kluczyka/scyzoryka
_________________
To pisałem ja... ewidentnie wredna itd itd itd... z zaje... wielkim SZYBERDACHEM...

Piwek
piwek@newbeetle.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
beetle 
zdolny ale leń



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 8204
Otrzymał 392 piw(a)
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 9:36 pm   

w usa jest/było 315 MHz
nic dziwnego że pilota do usa wersji kupiłeś na amerykańskim ebay'u <rotfl>
żeby kupić 3 przyciskową eu wersję na allegro to trzeba trochę polować ale da się coś ustrzelić, kwestia czasu <luzik>
zwykle, hmm... noszą ślady użytkowania więc obudowa do wymiany albo nakładka przycisków.
_________________
Krzycho
black new beetle 2.0i apk>aqy 1999 r. 168 kkm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Piwek 
wredna menda



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 13132
Otrzymał 374 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 9:39 pm   

Oczywiście 315... przepraszam, czeski błąd... :(
_________________
To pisałem ja... ewidentnie wredna itd itd itd... z zaje... wielkim SZYBERDACHEM...

Piwek
piwek@newbeetle.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
beetle 
zdolny ale leń



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 8204
Otrzymał 392 piw(a)
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 9:45 pm   

nowe obudowy zwykle mają magazynek na 1 bateryjkę typu CR2032.
jak w końcu jest z pracą elektroniki (ori ma 2 pastylki czyli 6V ) zasilanej jedną bateryjką 3V?
czy ktoś użytkuje dłuższy czas pilota tak zasilanego?
ma to wpływ np. na zasięg czy częstotliwość wymiany bateryjki?
_________________
Krzycho
black new beetle 2.0i apk>aqy 1999 r. 168 kkm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Piwek 
wredna menda



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 13132
Otrzymał 374 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 9:46 pm   

Ja mam jedną baterejkę przy ori i działa jak należy - z większych odległości też, ale nie mierzyłem, z jakiej :)

Użytkuję nie za długo, więc nie umiem jeszcze powiedzieć, jak z żywotnością :)
_________________
To pisałem ja... ewidentnie wredna itd itd itd... z zaje... wielkim SZYBERDACHEM...

Piwek
piwek@newbeetle.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Stwór 


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 64
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:06 pm   

Stwór napisał/a:


PS - zaraz schodzę z VAGiem do samochodu, zobaczymy co uda mi się wymyślić :)


Mam świetne wieści, po zakodowaniu VAGiem wszystkie przyciski działają! Co ciekawe, istnieje taka możliwość że przycisk klapy działał też wcześniej, bo (co odkryłem siedząc w samochodzie, i smętnie ściskając pilota podczas rozpamiętywania niepowodzenia) by zadziałał trzeba go dłużej przytrzymać - klapa otwiera się po sekundzie-dwóch.

Czyli - jedyny problem z kluczykiem to zasięg.

(A ze złych wieści, VAG mówi, że sypie mi się katalizator i mam Random/Multiple Cylinder Misfire... będę musiał podpiąc za tydzień i zobaczyć czy to jakiś chwilowy problem czy znów będę męczyć lookasha...)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Piwek 
wredna menda



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 13132
Otrzymał 374 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:09 pm   

Heh... a tyle razy na forum było pisane, że klapę tylną trzeba przycisk przytrzymać...
Jest to dla nas tak oczywiste, że ja osobiście nie spodziewałem się, aby jeszcze ktoś o tym nie wiedział :(
_________________
To pisałem ja... ewidentnie wredna itd itd itd... z zaje... wielkim SZYBERDACHEM...

Piwek
piwek@newbeetle.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Stwór 


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 64
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:10 pm   

Piwek napisał/a:
Heh... a tyle razy na forum było pisane, że klapę tylną trzeba przycisk przytrzymać...
Jest to dla nas tak oczywiste, że ja osobiście nie spodziewałem się, aby jeszcze ktoś o tym nie wiedział :(


No nie miałem wcześniej żadnego działającego pilota kurcze :P Wcześniej jeździłem fordem i tam wystarczyło raz nacisnąć :)

Dzięki dzięki dzięki wszystkim za pomoc :)
Lu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lookash 



Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 3641
Otrzymał 179 piw(a)
Skąd: Niepołomice
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:13 pm   

Ważne, że działa :ok

Mówiłem Ci ostatnio, że katalizator brzęczy ;) Ale spoko - dojście do 'wydechów' też się znajdzie ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Stwór 


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 64
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:17 pm   

lookash napisał/a:
Ważne, że działa :ok


Tak jest! :)

lookash napisał/a:
Mówiłem Ci ostatnio, że katalizator brzęczy ;) Ale spoko - dojście do 'wydechów' też się znajdzie ;)


E noo, to ja Ci mówiłem że brzęczy a Ty zlokalizowałeś co konkretnie :P Tak myślałem, że to będzie kwestia czasu aż się posypie - zobaczymy na ile problem jest poważny, wolałbym z tym poczekać do 200K i wymienić razem z rozrządem i filtrami po zimie [/quote]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
beetle 
zdolny ale leń



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 8204
Otrzymał 392 piw(a)
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:33 pm   

a mi chiński pilot nie otwiera klapy, tylko że nie programowałem go vag-comem tylko z przycisków.
spróbuję jeszcze raz.

Stwór, jak wpadniesz na metodę poprawy zasięgu to koniecznie napisz.
_________________
Krzycho
black new beetle 2.0i apk>aqy 1999 r. 168 kkm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Stwór 


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 64
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 10:56 pm   

beetle napisał/a:
a mi chiński pilot nie otwiera klapy, tylko że nie programowałem go vag-comem tylko z przycisków.
spróbuję jeszcze raz.

Stwór, jak wpadniesz na metodę poprawy zasięgu to koniecznie napisz.


Jak coś napiszę, ale to bardziej w przyszłym tygodniu niż w tym.

Przy programowanie VAGcomem naciskałem po kolei wszystkie przyciski (mimo że w instrukcji jest napisanie tylko o open) - wątpie by to miało znaczenia, ale można spróbować w ramach ćwiczeń z magii ludowej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziubek 


Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 337
Otrzymał 5 piw(a)
Skąd: Grudziadz
Wysłany: Śro Lut 06, 2013 8:49 pm   

beetle napisał/a:


Stwór, jak wpadniesz na metodę poprawy zasięgu to koniecznie napisz.

poprawa zasięgu <rotfl>
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Piwek 
wredna menda



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 13132
Otrzymał 374 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro Lut 06, 2013 8:50 pm   

dziubek napisał/a:
beetle napisał/a:


Stwór, jak wpadniesz na metodę poprawy zasięgu to koniecznie napisz.

poprawa zasięgu <rotfl>


No jest to pomysł :P
_________________
To pisałem ja... ewidentnie wredna itd itd itd... z zaje... wielkim SZYBERDACHEM...

Piwek
piwek@newbeetle.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Panoramix 



Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1002
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Lut 12, 2013 8:05 pm   

Chciał bym troche odgrzać kotleta :) ale zapomniałem sobie i ostatnio dostałem odpowiedź z ASO w katowicach, tzn zapytałem sie i o to jest odpowiedz dla innych zainteresowanych:

Witam serdecznie,oto koszty części:

1.pilot sterowania centralnym zamkiem 292,64 zł brutto
2.klucz z immobilaiserem (scyzoryk) 303,64 zł brutto
3.koszt kodowania klucza z samochodem 180 zł brutto

Pozdrawiam
Bartek Buja
Noma 2



--------------------------------------------------------------------------------
From: NOMA 2 Biuro Serwisu [mailto:biuro.serwisu@noma2.com.pl]
Sent: Thursday, February 07, 2013 7:04 AM
To: sklep@noma2.com.pl
Subject: FW: FW: Zapytanie o cene



-----Original Message-----
From: tui [mailto:tui@op.pl]
Sent: Tuesday, February 05, 2013 8:55 PM
To: NOMA 2 Biuro Serwisu
Subject: Re: FW: Zapytanie o cene



Chodzi o auto New Beetle z rocznika 2000r.
W dniu 2013-02-05 10:37:51 użytkownik NOMA 2 Biuro Serwisu <biuro.serwisu@noma2.com.pl> napisał:


Witam serdecznie,proszę o sprecyzowanie modelu samochodu oraz rocznika pojadu lub podanie numeru nadwozia.

Pozdrawiam
Bartek Buja
Noma 2



--------------------------------------------------------------------------------
From: NOMA 2 Biuro Serwisu [mailto:biuro.serwisu@noma2.com.pl]
Sent: Tuesday, February 05, 2013 9:36 AM
To: sklep@noma2.com.pl
Subject: FW: Zapytanie o cene


Dzień dobry.

Pisze do Państwa z zapytaniem o koszt:
1. Obudowy Kluczyka 1JO 959 753 B
2. Cały kluczyk Scyzoryk gotowy do użycia
3.Cały kluczyk Scyzoryk z zaprogramowaniem Grotu



Dziękuje za informacje.
_________________
Był New Beetle Cabrio USA 2.5 2006r. 150KM BPS/Automat
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CZARNY 


Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 1244
Otrzymał 57 piw(a)
Skąd: SZCZECINEK
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 11:56 pm   

Przerabiałem to nie dawno! ASO wKoszalinie 700zl Auto elektryk zaproponowal scyzor za 350lub zwykły za 250chyba nie ori.Polukałem na allegro i znalazłem (chinczyka)z całą elektroniką,odpowiednikiem wg nr z ori.zamówiłem scyzor i zwykły na zapasik.!!po frezowaniu grotów znajomy elektro-mechanik ustalił PIN i zakodowal oba w autku za 100.Całosc wyniosła mnie 340zl Różnica pomiędzy ori a chinolem minimalna ,a smigają jak ta lala z klapą włącznie no i zwykły też.Z zasięgiem też bez problem.łapie parking z 3 piętra :ok
_________________
Garbi highLL285 2,0 AQY ..115 Ps "PANTA RHEI"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CZARNY 


Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 1244
Otrzymał 57 piw(a)
Skąd: SZCZECINEK
Wysłany: Pon Mar 11, 2013 12:00 am   

Jesli chodzi o zasięg to może byc wina bateri bo tak miałem w innym autku,też łapał z bliska .Pomogła wymiana .
_________________
Garbi highLL285 2,0 AQY ..115 Ps "PANTA RHEI"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Beetlejuice 


Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 204
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Śro Paź 03, 2018 6:46 pm   

Mi zniknął zasięg w obu kluczykach. Baterie były ok.
Magik coś mówił o zestrojeniu. Skasował 300zeta i działają z kilkunastu metrów. Nie chciał powiedzieć co zrobił. Wcześniej sam je obejrzałem, wyczyściłem izopropanolem co się dało i nic.
Niewykluczone,że wymienił jakiś element...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group