newbeetle.pl Strona Główna newbeetle.pl
FORUM NEW BEETLE CLUB POLAND

FAQFAQ  SzukajSzukaj  Mapa GoogleMapa Google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy model New Beetle
Autor Wiadomość
Beetles 


Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 252
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Zdolny Śląsk
Wysłany: Czw Paź 27, 2011 8:41 pm   Nowy model New Beetle

http://www.volkswagen.de/...le/galerie.html
_________________
Czerwony Porsche
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Freezee 

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 55
Skąd: Mielec / Kraków
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 3:36 pm   

Znalazłem test nowego modelu Beetle`a. Może kogoś zainteresuje. Film jest "made in Poland":

http://moto.wrzuta.pl/fil..._beetle_2_0_tsi


proszę o zmniejszenie avatara, bo się forum rozjechało. W przeciwnym wypadku wytnę ci go w ogóle. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, napisz, coś poradzimy.
Edit by Piwek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RUDA 


Dołączyła: 12 Lut 2012
Posty: 236
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: LUBLIN/ŚWIDNIK
Wysłany: Pon Lut 20, 2012 2:33 pm   

Fajowy...ale ja i tak nie zamieniła bym na nic mojego szkraba :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lookash 



Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 3641
Otrzymał 179 piw(a)
Skąd: Niepołomice
Wysłany: Pon Lut 20, 2012 3:26 pm   

Freezee napisał/a:
Znalazłem test nowego modelu Beetle`a. Może kogoś zainteresuje. Film jest "made in Poland":

http://moto.wrzuta.pl/fil..._beetle_2_0_tsi


To video jak dla mnie to kompletna porażka 8) :lol:
_________________
był '01 1.8T Technoblau
był '99 1.9 TDI SilverArrow
był '98 2.0+LPG LemonGelb
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Freezee 

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 55
Skąd: Mielec / Kraków
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 8:25 pm   

lookash napisał/a:
Freezee napisał/a:
Znalazłem test nowego modelu Beetle`a. Może kogoś zainteresuje. Film jest "made in Poland":

http://moto.wrzuta.pl/fil..._beetle_2_0_tsi


To video jak dla mnie to kompletna porażka 8) :lol:


Oj tam oj tam...
po wyłączeniu dźwięku nawet fajnie się ogląda :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pavatti 



Dołączyła: 25 Mar 2012
Posty: 453
Otrzymał 5 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:12 pm   

Freezee napisał/a:

Oj tam oj tam...
po wyłączeniu dźwięku nawet fajnie się ogląda :D

True :)
Spełnienie marzeń czyli mój NB jest ideałem, młody jeszcze długo musi pracować na to miano :twisted:
PS. Gdybym miała nadmiar gotówki oczywiście: ... Witamy Pani Iwono w salonie VW z jakim silnikiem i w jakim kolorze chce Pani wyjechać ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pilot213 


Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 1269
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Limanowa
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:59 pm   

Chłop się wogóle na motoryzacji nie zna. I co to za nazwa new new beetle? I to porównanie z golfem i siroco... bez sensu każdy vw ma swój własny urok :wink:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tomas
[Usunięty]

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 11:27 am   

fajny ale to już rzecz gustu jak dla mnie trochę cena zaporowa ale każdy ma prawo oceny 8)
 
 
Miranda 

Dołączyła: 16 Wrz 2012
Posty: 431
Skąd: Rze
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 12:25 pm   

Pavatti napisał/a:

PS. Gdybym miała nadmiar gotówki oczywiście: ... Witamy Pani Iwono w salonie VW z jakim silnikiem i w jakim kolorze chce Pani wyjechać ?


oj aż się uśmiechnęłam do ekranu haha :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Panoramix 



Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1002
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 2:46 pm   

W Katowicach stoi taki tylko żółty i jest brzydki !! jak noc ......
Mi sie nie podoba ani troche bo na żywo maska jest wyciągnięta jak boisko do kosza a tył jak mała walizka na weekend albo coś ala Viper, przy Garbusie to auto nawet nie stało, za bardzo chcieli i troche bardziej sie mineli
_________________
Był New Beetle Cabrio USA 2.5 2006r. 150KM BPS/Automat
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Futrzak
[Usunięty]

Wysłany: Pon Lis 05, 2012 4:48 pm   

Nie wiem co w nim fajnego,może za 10 lat jak się opatrzy to będzie do przyjęcia 102_no
ale teraz jest taki sobie i tyle blue_l_c_29
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group